wtorek, 7 maja 2013

Plany w maju

Heej !

Mam już kilka planów na maj. Mniej więcej wygląda to tak :

W sobotę jadę na wieś , natomiast w niedziele jest komunia mojej  kuzynki (Gabi) Pisałam już o niej. Tu zdjęcie z nią :


Nadal nie mogę uwierzyć w to że jest już w drugiej klasie...

Poniedziałek ( dzień po komunii ) jadę na 3-dniową wycieczkę do Warszawy. Nigdy nie byłam jeszcze w Warszawie i bardzo się z tego powodu cieszę że nareszcie tam pojadę! Mamy obszerny plan zwiedzania, i cały czas będziemy chodzić. A szkoda bo najbardziej w wyciecze lubię przebywać w hotelu ! :)
Dlatego przez okres tych 5 dni postów nie będzie. Na wycieczę napewno zrobie dużo zdjęć i podziele sie nimi z wami :)
No może też uda mi się napisać w niedzielę kiedy wrócę z komunii ale nie obiecuję.

Później w sobotę jadę na zlot jumpstyle w Krakowie razem z moją ekipą :) Czyli SILVER TOWN DANCERS. Nigdy nie byłam na zlocie , boję się tam jechać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz