niedziela, 26 maja 2013

Wycieczka #dzień 2

Heej ! :3

Post miał być chyba 2 dni temu ale znów mi czasu brakuje ;/ Jutro na 100% będzie 3 dzień. A dziś zapraszam na dzień 2 ♥

Zaczęliśmy zwiedzanie od wszystkim znanych łazienek



kaczusia *_*

Wszyscy tak bardzo sie tam jarali pawiami że postanowiłam i ja zrobić mu zdjęcie :D


Słońce mnie raziło ;x


Haha , a my z Werą jarałyśmy się tym że przewodnik se mówił do czegoś tam a my to słyszeliśmy w słuchawkach *.*

Później tak łaziliśmy trochę i oglądaliśmy po drodze jakieś coś różne rzeczy :D



Następnie pojechaliśmy do centrum Mikołaja Kopernika. Tam nie robiłam zdjęć bo nie można było wnosić telefonów itd. Ale tam było świetnie *_* Mieliśmy 2 godziny i mogliśmy robić co chcemy. 
Po centrum Mikołaja Kopernika pojechaliśmy do przez wszystkich upragnionych złotych tarasów ! Ale mieliśmy tylko godzinę a to zdecydowanie za mało!
Później pałac kultury i na 30 piętro ! Ale jakoś tak dziwnie jechało się tą windą miałam wrażenie że zemdleje , haha. Ale widok z tego pałacu kultury był świetny. 

 







Po tym jeszcze przejechaliśmy się metrem. Tam było jakoś dziwnie ale świetnie sie jechało :D
No i później znów do naszego cudownego , żałosnego hotelu..

A dziś dzień mamy , daliście już prezent? Co daliście? Ja wywołałam zdjęcie z rodzicami i dałam jej to zdjęcie  :) Była bardzo ucieszona :)


1 komentarz: