poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Przerwa świąteczna.

Heej ; *


Nadal jestem u cioci ale tu tak często na komputer wchodzić nie mogę. Znaczy może i mogę ale tutaj lubię się oderwać od komputera bo tyle jest ciekawszych rzeczy do robienia ;)
Tutaj przygotowania do świąt są zawsze spore bo dużo gości przyjeżdża. Pomagałam robić sałatki , ciasta itd.  Lubię pomagać w takich przygotowaniach. U mnie w domu nie mam okazji na takie rzeczy.
Wychodziłam też na dwór z Kariną i Tomkiem i szaleliśmy :D Po prostu takie odpały że masakra :D
Wczoraj ulepiliśmy bałwana, chcieliśmy króliczka wielkanocnego ale nie umieliśmy :D Bałwan całkiem spoko wyszedł ;)
A jak jestem w domu ( znaczy że tu u cioci ) to dokucza mi Gabi i Kuba :D Ciągle z nimi coś robię i nie dają mi spokoju :D Czasem mnie wkurzają ale jak by tak spojrzeć to kocham ich i nawet nie chce teraz od nich jechać. Lubię z nimi wariować. Często jak oni coś robią to przypomina mi się że kiedy byłam w ich wieku to lubiłam się bawić w to samo ... :)

3 komentarze:

  1. To super, że tak miło spędzasz święta. Ja nigdzie nie wyjeżdżałam, ale tutaj w domu też jest świetnie ; )

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. przerwa, przerwa, a już za 2 dni do szkoły :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołego Lanego Poniedziałku! :D

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń