czwartek, 4 kwietnia 2013

Stereotyp o blondynkach

Heejo !

Jestem blondynką , i bardzo podoba mi się ten kolor. Niby taki ładny kolor ale jednak coś z nim jest nie tak.. co ? Wszyscy się śmieją jakie to blondynki są głupie, nie inteligentne, tępe. Jest duuuużo kawałów dotyczących właśnie tego koloru włosów. Ale nie mogę pojąć jednego.. Co tu kolor ma do rzeczy ? Kolor to kolor i nie świadczy o głupocie..
Czasem się śmieją że to przez mój kolor włosów jestem tępa, ale większość obraca to po prostu w żart i nie przejmuje się tym ;)
W każdym razie wkurza mnie ten stereotyp. Jak by blondynki były jakieś gorsze.

A wy co o tym myślicie?

Te zdjęcia są jeszcze ze starej sesji z Olgą ale dodaję je bo widać dobrze kolor moich włosów :



2 komentarze:

  1. też mnie wkurzają strasznie te kawały i te dowcipy ze strony Brunetek ^^ ,bo sama tez jestem blondynką :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hehs zdjęcia ze mną zawsze spoko mrau ;**

    olgarina.blogspot.com na wypadek żebyś nie zapomniała ;>

    OdpowiedzUsuń