sobota, 20 kwietnia 2013

Więcej luzu.

Heeej !

Teraz we wtorek , środę i czwartek są sprawdziany gimnazjalne dlatego mam wolne. We wtorek planuję iść na targ i do podstawówki do której chodziłam. Nareszcie zobaczę moją ukochaną panią od polskiego ! Brakowało mi jej C: To dziwne ale naprawdę mi jej brakowało ... Tak jak innych nauczycieli i w ogóle całej tej podstawówki.
Na środę i czwartek planów nie mam jeszcze. Ale coś się wykombinuje :)
Później po tym jest znowu tydzień wolnego bo majówka. Później jedziemy na wycieczkę i takie tam. Dlatego teraz ten maj bardzo szybko zleci , a później jeszcze tylko czerwiec gdzie już raczej luzy i poprawianie ocen a co po tym ? Wakacje !
Straaaaasznie szybko ten rok mija. Wy też tak myślicie ?



Teraz kiedy nareszcie zrobiło się cieplej praktycznie całymi dniami jestem na dworze. Dziś byłam z Olgą i Werką na mieście.Byłyśmy w maku , na lodach i w centrum handlowym , takim trochę małym ale zawsze to coś , i jakoś tak wzięła nas ochota na kauczuki. Ja wylosowałam dwa a Wera i Olga po trzy.
A wczoraj grałam z Michałem w nogę w lesie :D hahaha świetnie się z nim bawiłam. Ale jednak totalnie nie umiem w tą nogę grać. :D

8 komentarzy:

  1. Jej ale tu ładnie , obserwuje i będę częściej wpadać , mam nadzieję że tb również spodoba się mój blog - http://adriannestory.blogspot.com/
    Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. No czas mija szybko.. Ja chce już wakacje ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcie :)
    Też mam w maju wycieczkę (8,9,10), więc teraz to już czekam tylko na wolne i wakacje *-*

    Obserwuję :)
    http://insignificantbaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Całe szczęście jestem w tej samej szkole co byłam w podstawówce C:
    Wolne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na serio ten rok 2013 szybko mija :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też tęsknię za podstawówką i za nauczycielami stamtąd :C
    Mi także ten rok szyyybko mija! :/

    http://life-natka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń