wtorek, 11 czerwca 2013

Burze , deszcze i co jeszcze?

Hej hej !

Więc w Polsce pojawiły się duże burze , ogromne deszcze, grad itd. Nie wiem dokładnie czy to w całej Polsce bo nie słuchałam wiadomości , ale wiem że w większości województwach tak właśnie było. U mnie w mieście ( Olkusz ) także pojawiły się duuże burze , było pełno piorunów które waliły co kilka sekund, grzmoty były ogromne i w ogóle co ja się będę o burzy rozpisywać :D
Dawno takiej burzy nie widziałam. A no i grad był też spory.. Takiego gradu to nawet nigdy jeszcze nie widziałam! Dziś tylko deszcze na szczęście. Nie wiem czemu ale uwielbiam deszczową pogodę ! Lubię wtedy iść sobie sama , z parasolem i słuchać jak obija się deszcz o mój parasol..

U was też były takie burze? A grad? Też lubicie deszczową pogodę?


Gwałtowna burza przeszła nad Małopolską

Dziś wracając ze szkoły wstąpiłam do biblioteki razem z Michałem. Wypożyczyłam książkę " pejzaż sentymentalny" Jest to 2 część "zapałka na zakręcie" która mnie urzekła wiec bez 2 części by sie nie obeszło!





hahaha sweet samojebka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz