czwartek, 20 czerwca 2013

Już blisko

Hejo ;)

Już blisko , coraz bliżej do naszych upragnionych wakacji ♥
Pogoda już jest wakacyjna, gorąco straaasznie, ale jest świetnie. Nareszcie wystawienie ocen! Chociaż nie jestem zadowolona z moich ocen...
Dziś zdawałam na 4 z angielskiego - udało  mi się
Na 5 z historii - udało mi się
Na 3 z chemii - udało mi się
I miałam zdawać na 3 z matmy ale pani przeniosła to na jutro i będe pisać jutro dwie kartkówki. Trzymajcie za mnie kciuki bo jak będę mieć 3 z matmy to rodzice będą bardzo ucieszeni ! Bo u mnie z matmą nie jest łatwo.
Ale zawiodłam się za to fizyką i geografią. Miałam z tych przedmiotów 3/4 i miałam dośc dobre oceny a co mi panie wystawiły ? 3.... A tak liczyłam na 4 , rodzice by byli strasznie zadowoleni, a tu nie, musiałam dostać to 3!! :c
http://img515.imageshack.us/img515/8880/oswiatwachlarz.jpg




3 komentarze:

  1. Też się już nie mogę doczekać wakacji ♥ U mnie też już oceny wystawione, zazdroszczę 3 z matmy, ja mam dwóję,choć i tak na nią nie zasłużyłam. ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam z matmy zdawać na 4 ale niestety nie udało się i mam 3 ;/
    ale co tam za chwile wakacje i odpoczniemy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja masz 6 z matmy , ale co tam szkoła przecież zaraz WAKACJEEE <3333


    Obserwyjemy? odpowiedź daj u mnie na blogu :)

    http://the-best-version-of-you1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń