piątek, 28 czerwca 2013

Koooniec roku szkolnego 2012/2013 !!!

Heeej ! ♥

W środę byłam na gali rozdania nagród. Czyli jak ktoś zajął jakieś miejsce w jakimś konkursie to miał fundowaną nagrodę od burmistrza. Ja akurat zajęłam 2 miejsce w konkursie " Organy Hansa Hummla " bo robiłam prezentację razem z Weroniką. Na tym rozdaniu dostałam piłkę do siatki i oczywiście dyplomik :>



A dziś zakończenie !!!! I wakacje !!! Ale ten rok szybko zleciał !!! Wam też?
Świadectwa z paskiem nie mam , ale nie jest źle :) I dostałam nawet kolejną nagrodę za to że wzięłam w tym roku udział w tym konkursie. To już 3 nagroda za to ! haha , w następnym roku też biorę udział ! :) A u was jakieś osiągnięcia? Jak świadectwa ? Ma ktoś z was z paskiem?
A za wzięcie udziału w tym konkursie dostałam książkę "najpiękniejsze zabytki w Polsce", długopis oraz taką smycz ;P



3 komentarze:

  1. Gratuluje II miejsca.
    Ja w ogóle nie cieszę się,że wakacje,bo rozstałam się z moim ukochaną klasą i cały czas płaczę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Ja mam świadectwo z paskiem i oprócz tego dostałam kilka nagród książkowych :)
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. http://veeksler.blogspot.com/ bardzo proszę o komentarze i dodanie do obserwowanych odwdzięczę się tym samym :)


    ŚWIETNY BLOG !

    OdpowiedzUsuń