wtorek, 10 września 2013

Chora na początku roku ! :D

hej hej hej ! ;D

No to tak , wczoraj jednak mi sie nie udało tej niespodzianki wstawić ( zresztą tak jak się spowiedziewałam ) Dziś też nie jestem pewna co do tego ale w każdym razie powiem wam co to za niespodzianka. Nakręciłam vloga !!!!!!! Jest 1 więc mega rewelacji nie ma , ale starałam się ;> Dziś dopiero zaczęłam przerabiać i niestety jeszcze nie skończyłam. Ale mało zostało ! Za chwilę idę z Olgą na dwór bo już jej obiecałam od wczoraj . Ale może przyjdę wcześniej czy coś to dam radę. W każdym razie vlog powinien się pojawić już w najbliższych tych dniach.
A tak nie licząc tej niespodzianki  to jestem chora. Ale do szkoły musze chodzić :c Głupio się czuję jak jest lekcja a ja nagle kaszle.. Wrrr... Nie jestem bardzo chora , tylko lekki katar ( już ) wcześniej był gorszy ale to przez weekend i teraz mam kaszel dziwny. Właściwie to nie jestem chora tylko pzreziębiona ! O xD
Może jutro do szkoły nie pójdę? *.* Haha już mam jej dość. No cóż , dobra to idę na dwór i wieczorkiem przerabiam filmik dalej , to papa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz