poniedziałek, 16 września 2013

Sobota i niedziela ♥ - ciąg dalszy otwarcia rynku !

siemankooo ;3


W sobotę jak już pisałam miałam kolejny występ który był świetny , haha , nie tańczliśmy już na scenie tak jak w piątek tylko na betonie , przez co był większy stres ._. Bo ludzie byli tak do o koła i w ogóle, ale było świetnie ! Team'owy ukałd zepsół każdy oprócz Karoliny , ale ogólnie to wyglądało świetnie !
prawdopodobnie plecy Grześka xd 
A po występie byłam z Julką , Werą i Michałem cały czas i czasem tam z kimś sobie jeszcze chwile pogadaliśmy i w ogóle ;D 

Było świetnie , odpałowo , byliśmy jeszcze przed koncertem w magdonaldzie darliśmy sie tam strasznie , haha. o 20 ogólnie był konert , jak już o nim wspominałam : AFROMANTALU ! Michał mi jeszcze przed koncertem kupił takie serduszko na sprężynce w ogóle świecące i ten no, nie wiem jak je opisać , haha tu zdjęcie :



Weronika też coś takiego sobie kupiła ale gwiazdkę i machałyśmy tym na koncercie. Ludzi było mega dużo , ale bawili się wszyscy świetnie. Afromental zajebiście prowadzili koncert. Ale nie było Łoza i był ktoś w zastępie. Jak Michał wziął mnie na barana, to było takie extra ! Widziałam tak wszystkich w koło tak fajnie ich było widać , byłam taka wysoka , haha , no i oczywiście o wiele lepiej widziałam Afromental ! Koncert mi się podobał strasznie. Nie zapomnę go nigdy :) Nie mam żadnych zdj , nagrywałam tylko !

Tu jeszcze takie zdj :
Od lewej : Ja , Michał :) , Weronika , z tyłu tam Dawid , i Tobiasz który miał pod bluzą balony ;d




1 komentarz:

  1. Ślicznie wyszłaś na tym zdjęciu na samym dole :)
    Zapraszam do mnie http://kolorowezyciesandry.blogspot.com/ dopiero zaczynam ;3

    OdpowiedzUsuń