czwartek, 26 września 2013

Zawody i nie powodzenie z vlogiem ! ;c

Heeej !

Wczoraj byłam na zawodach w bieganiu. Było na prawdę bardzo fajnie i dzięki tym zawodom bardziej się zakolegowałam z Pauliną z mojej klasy :)
Zawody odbywały się na stadionie ii były to zawody powiatowe. Dobrze biegam ale tylko na krótkie dystanse, na długie to po prostu masakra ale nie daję rady. A jak przyszłyśmy to pan nagle nam oświadcza że mam biec na 300m a dla mnie to nawet tyle jest dużo ! Ale ja się spierałam i w końcu udało sie zrobić tak żebym biegła na 100m :) Biegło się po 3/4 osoby i ja biegłam w 3 ale byłam 2 ;/ Długo już nie biegałam i tak jakoś kurde słabo mi poszło ;/ Ale te zawody mi dały motywację do częstszego biegania , haha :)
Ale na razie póki co to ledwo chodzę przez zakwasy ! ;)
A teraz idąc do vloga. Przerobiłam wczoraj, zachwycona zaczęłam dodawać, dodawało się z 4 godz i było dopiero 38% i wyłączyłam.. Mój komputer najnowszy nie jest więc no ;D Zgram na pendrive i dam Michałowi a Michał mi to wgra .. I myślę już nad kolejnym vlogiem już nawet wiem jaki :) Ale następne vlogi będę przerabiać na notebooku bo tam nie powinno być już takich problemów w dodawaniu :)
No i jeszcze znów długa nie obecność , jeśli nie uda mi się znajdywać czasu na posty to koniec z blogiem .. ;(

Z różą od Michała którą dziś dostałam :)))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz