niedziela, 8 września 2013

No i jestem ! ! ! ! !

CZEŚĆ CZEŚĆ CZEEEEŚĆ !
A więc już jestem ! ;> Szkoła sie zaczęła , a ja wracam do blogowania ! No i trzeba sie uczyć.. Ugh ! Dużo osób mi mówiło sporo o 2 klasie gimnazjum że jest ciężko itd i jakoś tak sie boje troche :D Jak ktoś ma już doświadczenie z 2 klasy to może się ze mną podzielić ;) No i no jutro ( jesli mi się uda) Będzie niespodzianka na moim blogu ! :> Zapraszam i wchodźcie częściej tu bo posty będą cześciej !!! Blog powraca !!!!!!!
A teraz sobię robię zadanie z angielskiego.. ;/
I zdjęcia jeszcze z wakacji ha ha :







Ale się cieszę że nów bloguję !!!

2 komentarze:

  1. ale śliczny piesek *_*
    mam doświadczenie z drugiej klasy i powiem Ci że dla mnie nie było zbyt wielkiej różnicy między pierwszą a drugą :)

    OdpowiedzUsuń