poniedziałek, 7 stycznia 2013

♥.♥


Wittam..<3

Chciałam wam coś napisać o Tomku . Bo był zawiedziony tym że nie wymieniłam go w podsumowaniu roku :3 .
Tomek to mój nauczyciel tańców. Jest taki zabawny, bardzo bardzo bardzo zabawny .! Często z nim piszę na fb , ale to tak absolutnie o wszystkim ! Bo jak mi pisał to z innymi pisze zazwyczaj tylko o zajęciach . Ahhhh jaka ja wyjątkowa hahaha :3. Ale uwielbiam z nim pisać bo mogę mu powiedzieć wszystko ; D
Na tańcach jakoś się wstydzę... ; /// Ale nie jego . Powiedział że będzie walczyć z moją wstydliwością ; ) .
Ale wkurza mnie to że zachowuje się przy nim tak dziwnie , jak nie ja . I trochę się ośmieszam ale cooo tam . 
No nie wiem co jeszcze napisać.:D

A dziś poprawiałam fizykę noi taki ze mnie geniusz że nie poprawiłam tegoo .. -,- A tyle wkuwałam .... ! ale mogę jeszcze poprawić jutro . Ale wiem że nie dam rady tego poprawić.... ; /  Ale co tam , uwierzę w siebie..

hahah jutro prawdopodobnie będzie post : , plany na ferie ' :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz