środa, 23 stycznia 2013

grypa , dobry film

Cześć  :*

Noi świetnie , mam grypę ! na ferie! Ale w sumie i tak już środa... Trochę zbyt szybko ten czas leci jak dla mnie .. A dla was? A ta grypa mnie tak męczy że ło.... Chociaż w sumie dziś lekka poprawa tylko gorzej z kaszlem bo mnie męczy i męczy...
Muszę leżeć w łóżku i odpoczywać ale i tak tego nie robię , teraz z nudów będę oglądać jakieś filmy no i pasowało by powoli zacząć odrabiać lekcje... Ale nie chce mi sie jeszcze :D
Jaki mi polecacie film ? :*



3 komentarze:

  1. Zmierzch ♥ .Haha ja wyzdrowiałam to Ty zachorowałaś. ehh te zycie.
    Szybkiego powrotu do zdrowia ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję...Ja też zachorowałam, ale na szczęście jakoś z tego wyszłam ^^
    A jeśli chodzi o film to polecam Edward Nożycoręki. Piękny i wzruszający film ;)

    OdpowiedzUsuń