czwartek, 10 stycznia 2013

Już prawie ferie .


heej ; *

Już jutro piątek i nareszcie mam ferie ! Tyle że mam tyle nauki na testy przez ferie że masakra , i na dodatek napisać referat z chemii i jakieś coś dziwne z anglika -,-  + lektura na polski ! Fajne ferie -,-
A jutro mam aż 3 w-f bo zamiast polaka jeden dodatkowo jest .
Teraz sb siedzę , piszę na fb i myślę . Mam na sobie dwie pary ciepłych skarpetek bo niedawno wróciłam z dworu i buty mi przemokły. Byłam z Michałem . W pewnym momencie wskoczyłam mu na barana a on wybiegł na ulice i tam biegał w tą i z powrotem .. wrrr .. bałam się. xd

I mam prośbę bo zostałam adminką na jednej stronie i mamy tylko 223 lajki . Lajknął by ktoś może?
https://www.facebook.com/CoJakCoaleBrzydkaToTyNieJestesBejbe?ref=ts&fref=ts

1 komentarz:

  1. mam to samo - w ferie chyba też nie wyjmę nosa znad książek niestety :( ale jakoś damy radę ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń