środa, 2 stycznia 2013

Sylwester .

Heeeej . < 3
Nie miałam w ogóle czasu na napisanie posta na temat sylwestra .
Sylwestra spędziłam z Julką i Justyną. dmuchałyśmy 75 balonów a później po całym domu rozwieszałyśmy , psikałyśmy siebie oraz dom serpentynami w spreyu . Na początku te serpentyny wyglądały tak ładnie a później jak na to patrzałyśmy to tylko mówiłyśmy ' o matko jaki bałagan ' hah . W ogóle ten czas szybko leciał . przed 00:00 oglądałyśmy American Pie .hahah ta naprawde genialny film : D
Wujek Justyny kupił fajerwerki i jak taką jedną wystrzelał przewróciła się , poleciała po ulicy i leciała prosto na nas i z krzykiem zaczęłyśmy uciekać...  później były jeszcze dwie podobne sytuacje . Julka później ciągle nawijała że się cieszy że żyje . hahahaha ; D
O 3 dziewczynom chciało się spać ... i usnęły na jakieś 15 min i je obudziłam bo ktoś do mnie zadzwonił . Zrobiło nam się ciasno i poszłyśmy do innego pokoju gdzie był laptop , play station i nagle odechciało im się spać i zaczęłyśmy grać itp itd. : D i w końcu poszłyśmy spać o 5. : )
nie mam żadnych zdj z sylwestra ponieważ nie wzięłam aparatu , ale tu dwa zdj z Julą ;


2 komentarze:

  1. heh też tak kiedyś miałam z przewróconym fajerwerkiem ;) widzę, że dobrze się bawiłaś :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheheh . ale mi wtedy życie przed oczami przeleciało ; )
      tak jasne . obserwujemy ^^

      Usuń