czwartek, 28 lutego 2013

Kolejna akcja - ratujmy nasze gimnazjum !


Heeej ; *

Ta sprawa o naszym gimnazjum nadal jest... Ciągle walczymy. Teraz są jakieś ankiety które ludzie wypełniają żeby to gimnazjum w końcu zostało.
I Kuba zorganizował grupkę , po kserował te ankiety , skserował ich 360 i chodziliśmy po mieszkaniach i rozdawaliśmy je. Podzieliliśmy się po 2 osoby i łaziliśmy. Ja byłam z Michałem. Ja miałam takie trudne zadanie że zapisywałam tylko na karteczce gdzie jutro mamy wrócić po te wypełnione ankiety :P A no i oczywiście uśmiechałam się słodko i mówiłam 'dziękuję' no i dzień dobry i do widzenia.  A Michał dawał ankiety i mówił tam resztę. Ale oczywiście to dzięki mojemu uśmiechowi brali te ankiety , hahahhahahahahaha. !
Ale to było takie fajne ;)
Jeszcze jutro tylko wrócić po te ankiety.. I znowu trzeba będzie wchodzić i schodzić po tych schodach ! Hahaha ale w sumie nawet o dziwo się nie zmęczyłam O.o


2 komentarze:

  1. Ludzie wszystko zawdzięczają dziewczyną xD

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda,że w szkołach nie ma wind :c heheh❤

    OdpowiedzUsuń