poniedziałek, 18 lutego 2013

Tag: Powrót do przeszłości

Otagowała mnie : Olga

1. W którym roku się urodziłaś?
Odp: 1999

2. Czy masz jakieś zdjęcie z dzieciństwa? Jeśli tak to pokaż
Odp: Mam , jest trochę nie wyraźne.







3. Ulubiona bajka/film z dzieciństwa ?
Odp: Zdecydowanie GUMISIE !

4. Kim chciałaś zostać jak dorośniesz ? Czy zmieniły się te marzenia ?
Odp: Hmm więc tego było całkiem sporo , pamiętam jak chciałam być lekarką , później fryzjerką i tak dalej. Ciągle mi się to zmieniało i nadal zmienia !

5. pokaż jakieś nagranie jak byłaś mała.
Odp: Niestety nie mam żadnego :C

6. jaka była twoja ulubiona zabawka ?
Odp: Zabawki niestety nie pamiętam... Ale pamiętam tylko to że uwielbiałam się bawić w piachu !

7.Jaka była dziwna/ żenująca sytuacja z dzieciństwa ?
Odp: Kiedyś szłam z moją kuzynką do jej domu. Bałyśmy się wtedy mojego sąsiada ponieważ on zawsze chodził z takim worem i myślałyśmy że on kradnie dzieci. I pewnego dnia szłyśmy z podskokami i Ola się odwróciła a tam był on , zaczęła krzyczeć że musimy uciekać.. Inni ludzie nie wiedzieli co się dzieje a my uciekałyśmy z krzykiem jak jakieś nienormalne.

8. Przeczytaj coś co napisałaś w przedszkolu ( lub kl.1-3 szkoła podstawowa ) .
Odp: Wtedy robiłam tylko jakieś laurki itd , na razie znalazłam tylko jedną na której pisze :
Przepraszam Cię mamusiu , Kocham Cię mamusiu .
hahahaha , to moje pismo mnie rozwala .. :D

9. 3 piosenki z dzieciństwa.
Odp: Hmmm tylko takie z bajek :







10. Ulubione przebranie na zabawę karnawałową ?
Odp: Oczywiście za księżniczkę , a no i za pszczółkę :3

11. Opowiedz jakąś śmieszną historię z dzieciństwa.
Odp: ( nie koniecznie jest śmieszna) To była 2 klasa, rodzice pracowali i rano przychodziła do mnie babcia pomóc mi się przygotować do szkoły. Wtedy spałam sobie i miałam wrażenie że babcia siedzi koło mnie a ja leże na łóżku z zamkniętymi oczami. Słyszałam że ktoś puka i dzwoni do drzwi a ja tylko mówiłam : Babciu, otwórz. Babciu no idź , ja śpię.
Za chwilkę otworzyłam oczy i okazało się że koło mnie nikogo nie ma a do drzwi puka babcia...

12. Czy masz jakieś specjalne rzeczy które masz do tej pory ?
Odp: Sporo rzeczy nadal mam ze swojego dzieciństwa ale nie jestem do żadnej z tych rzeczy jakoś przywiązana.

13. Opowiedz jakąś dziwną historię z dzieciństwa.
Odp: Kiedyś siedziałam w szafie z kuzynką i ona mnie mocno ugryzła , ja zaczęłam płakać a ona się tłumaczyła że chciała ugryź futro...

14. Opowiedz jakąś straszną historię z dzieciństwa.
Odp: ( Nie koniecznie może sie aż takie straszne wydawać :D ) To była 3 klasa , szykowałam się już sama do szkoły .Kiedy się obudziłam i popatrzyłam w stronę drzwi to widziałam moją mamę. Wydawało mi się to dziwne bo przecież miała być w pracy, więc zamknęłam oczy , otworzyłam i nadal tam stała. Później odwróciłam się w przeciwną stronę , za chwilę znów tam i już jej nie było. Dlatego szybko wzięłam telefon i jak najszybciej zadzwoniłąm do mamy ale okazało się że jest w pracy cały czas...


15. Jak się świat zmienił od czasu dzieciństwa ?
Odp: Oj bardzo bardzo.. W dzieciństwie niczym się nie przejmowałam..Teraz mam pełno problemów , wszystkim sie przejmuje i nic już nie jest takie proste i niesamowite jak kiedyś..

Taguję :
Wszystkich obserwatorów i czytelników !

1 komentarz:

  1. Moją bajką dzieciństwa też były gumisie ;) Fajnie tak czasami powspominać ;)

    Zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń