czwartek, 14 lutego 2013

Valentines day !

Hejoooo ; *

Walentynki , walentynki walentynki ♥ Walę Tynki ♥ Hahaha :D
To jak wam minął dzień?
Mi dziwnie O.o
Ale na polskim mi się pofarciło ! Miałam taką bluzę w serca , i oczywiście pani wzięła mnie do odpowiedzi , a ja wiedziałam co mówić ale nie mogłam wydusić z siebie słowa , bałam się ... Nie wiem dlaczego .. ;C
I nagle dzwonek , i ja sobie myślę (świetnie , no i kolejna 1 z odpowiedzi ) A pani nagle mówi :
- jaki dziś mamy dzień?
-walentynki
- a co jest symbolem walentynek?
-serca?
- no widzisz , więc uratowała Cię bluzka
A ja stałam nadal jak wryta i nadal nic nie mogłam wydusić , jakoś wydusiłam to dziękuję ale było trudno... A to dlatego że ja tej pani się boję O.o zresztą nie tylko jaa :D
A po szkole spędziłam czas z Michałem i byłam z nim do 21:40 , a później rodzice wkurzeni i chyba będzie kara... Ale coo tam , było tak fajnie że nie żałuję ♥





3 komentarze:

  1. Hihi, ale miałaś szczęście !:)) Też mam tak, że boję się takiej jednej babkii... Jest przerażająca. . . Ps. Super bluzka :))

    http://pictures-of-my-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Otagowałam cię w '' Tag: Powrót do przeszłości'' więcej szczegółów : http://olgarina.blogspot.com/2013/02/tag-powrot-do-przeszlosci.html <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Faaajny post ❤ zaplaszamy do nas :*

    OdpowiedzUsuń