wtorek, 26 lutego 2013

Totalny brak czasu :C

Heeej ; *

Mam taki napięty grafik , tyle nauki , tyle tego wszystkiego że po prostu nie miałam czasu na spokojnie siąść przed komputerem i coś do was napisać.  Następny tydzień raczej będę miała spokojniejszy bo mam rekolekcje itd. Na razie ta szkoła mnie wymęczy O.o
Ale o dziwo wstaję wcześniej i się nie spóźniam. Ahh no tak to tylko dzięki motywacji . :D , a motywacja jest następująca - Michał :D .
Ale on chodzi wcześnie do szkoły więc no... A kiedy już z nim nie idę to się spóźniam . Ogólnie ten brak czasu mnie przeraża. Chodzę spać po 23 , i naprawdę się dziwie że tak wcześnie wstaje. Dziś na pierwszych lekcjach myślałam że usnę..
Mój strój był dziś dziwny , ubrałam się w kolorach : różu , fioletu i czerwieni O.o

        





2 komentarze:

  1. Fajny blog! Chciałabym być tak fotogeniczna jak ty :)
    Mam nowy z koleżanką i może bysmy sobie pomogły?
    Oczywiście jeśli chcesz ;)
    nie-rezygnuj.blogspot.com
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń