poniedziałek, 15 października 2012

Która grzywka lepsza?

Mam dylemat ! Gdyż nie wiem czy zostawić grzywkę i zapuszczać czy obciąć. ! Dam 2 zdj i napiszcie w której grzywce mi lepiej ! :D
Vs





Noi jeszcze historia z niedzieli. ♥ Więc później poszłam do Olgi i miałyśmy sesję. ; * hahahah były niezłe fazy.. ! : D miałam tylko godzinkę gdyż musiałam się uczyć na test z matmy ..ale zadzwoniłam do mamy czy mogę zostać u Olgi i pouczymy się razem .  Mama się zgodziła . ! Ale my oczywiście tak przekładałyśmy czas że ciągle coś robiłyśmy . ! Olga była taka nafazowana hahaha ! to przeze mnie !! ; ) Tańczyłyśmy gangam style i macarene . ; D nagrywałyśmy to ! Ogólnie nasze fazy nie znają granic . ♥ było mega . Zdjęcia dodam po południu bo Olga mi musi je przesłać na e-maila ..

O 18:00 wybrałam się na dwór z Michałem i Dawidem , byliśmy na placu graliśmy w prawda czy wyzwanie i jadłam snickersa od Dawida. : D Później poszliśmy do apteki gdyż Dawid musiał coś kupić a następnie miał wyjść z psem ( nigdy go nie widziałam ) gdy wyszedł przeraziłam się. ;o takie wielkie czarne bydle :P ( bez urazy ) ale z drugiej strony jak by tak popatrzeć to słoooooodziak . ! : D hahaha Pozdrowiena dla Hery.. ♥

Hahahaha teraz jest 9:45 i siedze w domu , nie poszłam do szkoły bo źle się czułam :< Ale to chyba nawet dobrze bo nie umiałam na test ! : D Gadam przez skype z Tomkiem i Magdą. : D To chyba tyle ..

PA:*


1 komentarz:

  1. A więc tak : > Oczywiście ze 2 grzywka lepsza : > i Snikers był dobry : D A woda ? I jeszcze jak mój pies się na ciebie rzucał ; > I to jest bydle : > A jak będziesz mogła i chciała w czwartek to poznasz moje kooty: > A z psem was polubię bo często teraz z nim będę wychodził ; > A nie chce żeby się na moich przyjaciół rzucała : D

    OdpowiedzUsuń