sobota, 20 października 2012

Wypad do carefoura : D





Dziś poszłam spać koło 1:00 więc wstałam o 10:30 .. Spała bym dłużej ale oczywiście mama mnie obudziła pytając czy jade do carefura , bez namysłu powiedziałam że tak i zaczęłam się szykować.. Kupilam sobie taką czerwoną pufe , dałabym zdj ale nie mam jak zrobić. ! I nakupywałam jakiegoś żarcia na mecz ( bo dziś jadę na mecz ) . Byłam też w croppie gdzie spodobały mi się dwie czapki i nie mogłam się zdecydować którą wziąśc wkońcu mama powiedziała że przyjedzie tu ze mną w pon bo się teraz bardzo śpieszy . Dopytywałam się po co ale nie mówiła ... Później dowiedziałam się gdzie sie tak spieszyła , zamówiła mi tort bo w pon mam urodziny , wygląda bardzo apetycznie .. mmmm ♥ 

Przed chwilą skończyłam oglądać film 'LOL' bardzo mi się spodobał : D polecam . !

Jutro napisze wam moje relacje z meczu , jade pierwszy raz . !!

Baaay . ; *





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz