niedziela, 28 października 2012

Spotkanie .. ♥



Heej .  ; *


Dziś jak pisałam wcześniej pojechałam do Julcii . ♥ Spotkałyśmy się obok jej domu i odrazu gdy ją tylko zobaczyłam poprawił mi się humorek .. ! Ostatnio miałam bardzo złe dni więc.. to było dla mnie niesamowite że się z nią zobaczyłam . Poszłyśmy razem do kawiarenki 'sofa' i tam zaczełyśmy gadać , Julka dała mi prezent na urodziny , ona już wybierała zamówienie a ja nawet nie otworzyłam menu.. Gdy pani podeszła dopiero sie skapłam że nic nie wybrałam i wzięłam pierwsze lepsze , a było to capuccino z bitą śmietaną.. Julka już nie pamiętam co wzieła ... Noi tak gadając i czekając .. łzy mi poleciały .. Tak jakoś.. Może dlatego że nareszcie mogłam spędzić czas z najważniejszą osobą.?? Wkońcu kelnerka przyniosła nasze zamówienia i jak jadłam tą bitą śmietane nie mogłam się dostać do capuccina . ; D ( nie wiem jak sie pisze ) .. Do połowy filiżanki było capuccino a reszta to bita śmietana .. więc... Później siedziałyśmy jeszcze tam trochę i gadałyśmy tak sobie o naszym życiu , co sie u nas wydarzyło.. Gdy stamtąd poszłyśmy to wyruszyłyśmy po Magdę ( moja koleżanka z podstawówki , chodzi teraz z Julką do klasy ) hahah gdy przyszła Magda zaczeły się odpały ; )) . Napisałyśmy sobie życzenie na kartce i miałyśmy je przypiąć do drzewa ale Julka je wrzuciła w śnieg.. Zrobiło nam się troche zimno więc maszerowałyśmy w strone domu Julki ale po drodze wpadłyśmy na pomysł żeby iść na pizze i tak zrobiłyśmy.. Zostałam 'spłukana ' z kasy.. ; / wrr . xd Ale opłacało sięęę. : D Zamiast pizze jeść w pizzeri to poszłyśmy z nią do parku i na tym zimnie jadłysmy .. Julce zaczeło odwalać trochę i wgl było zabawnie .. Gdy Magda poszła do domu my z Julą poszłyśmy do niej . i tam trochę bawiłyśmy  się z Oskarkiem który ma roczek a później wspominałyśmy . : D grałyśmy w gry z którymi miałyśmy wiele wspomnień i wgl.. poczułam się jak dawniej . ! : *
JULKA JEŚLI TO CZYTASZ  TO WIEDZ ŻE BARDZO MI CIEBIE BRAKUJE .. !!!!
I wgl dziękuje Maxowi , Pawłowi , Juleczce , Dawidowi że mnie wspierali w tych trudnych chwilach.. ♥

Od Dawida dla mnie : http://www.youtube.com/watch?v=tIbEWmrsZjQ&feature=youtu.be


Jeszcze znalazłam takie zdj z Julką z podstawówki . : D :






PA : *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz