czwartek, 25 października 2012

Planetarium ! : D

Hej hej hej ! : )

Jak mówiłam dziś byłam w planetarium . ! Gdy dojechaliśmy na miejsce to ja mając zamkniete oczy słuchałam sobie muzyki noi większość już wysiadła i pukali mi w okno a ja nie słyszałam , mieli ze mnie polew .! hahahah a w planetarium nudy jak nie wiem , większość spała.. a ja z Pauluśką , Kaśką , Pauliną i Werą miałyśmy odpały.:D hahaha masakra jakaś. ! np.ja sobie gadam z kaśką odwracam sie na chwile do pauluśki a ta do mnie na cały głos : bu. ! hahah później wszystkie w śmiech i babka nas przyszła uspokajać ;P ( jakieś 5 razy )starałyśmy się ogarnąć ale to było nie możliwe. ! później na przerwie ujrzałyśmy z kaśką że za nami siedzi taki przystojny chłopak . ^^ ciągle sie nie niego gapiłyśmy aż wkońcu zaczął kopać kaśke żeby sie na niego nie gapiła..:D:D hahah . Już po całej wycieczce jak dojechaliśmy poszłam ze znajomymi do stokrotki , tam Dawid kupił mi maxi kinga xd ( nwm jak sie pisze ) noi hmm taki jeden nie pamiętam jak miał na imie bo dopiero go poznałam rzucał chrupkami które kupił . ! przed stokrotką teraz jest peeełno tych chruuupek . xd noi laliśmy się wodą , i wgl takie tam ; ) Fajnie było ;))

Planetarium :D :

No to bay bay ; **

2 komentarze: