poniedziałek, 29 października 2012

Nudy.;P

Heej ;*
Nie mam nic ciekawego do pisania więc dam takiego posta o niczym . ^^
Tutaj macie kilka zdjęć mojego kociaka .;* Przypominam ( Beniuś. )





 I teraz kilka zdj site models wraz z opisami, lubie site models , mają bardzo ciekawe zdj .:D Napiszcie mi w komentarzu czy robić od czasu do czasu taki wpis z opisami itp.

twoja obecność jest warunkiem mojego szczęścia. < 3

` Chodź pokażę ci świat w moich barwach . ! .♥

bo Ty potrafisz zamienić moją szarą codzienność w dzień pełen szczęścia` <3

Doprowadzasz mnie do śmiechu z najgłupszych głupstw; D

Możesz dziś być nikim , dla całego świata, pamiętaj dla niewielu jesteś całym światem. ♥



pytasz co u mnie? po staremu. nadal jesteś dla mnie najważniejszy.

I wogóle rzucaliście się już śnieżkami? Ja tak byłam cała w śnieguuu ! : D Bo dziś zostałam poprawiać kartkówkę i wychodze ze szkoły a tu wszyscy gdzieś pochowani i zaczynają we mnie rzucać. ! masakra.. ;)))
Hahahah no i to chyba tyle ..
Paa .;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz