środa, 24 października 2012

Zakończone .


Cześć.!:D

Wczoraj straciłam przyjaciela przez chłopaka.;/ nie wiem jak to się potoczy ale mam nadzieje że będzie dobrze. !! i wgl wczoraj byłam u Weroniki gdyż musiałyśmy robić prezentację na konkurs... Noi były fazy ! : D nie chce mi się opisywać wczoraj zabardzo . ! opisze dzisiejszy dzień. !

Dziś środa i jak co środe miałam zajęcia szybkie zapamiętywanie.. Przed tym byłam u Werki dokończyć prezentację . Post ma nazwe zakończenie ponieważ to były moje ostatnie zajęcia z szybkiego zapamiętywania . ! Dostaliśmy certyfikat i te osoby które chciały nagrywały się dziękując i mówiąc swoje relacje z tych zajęć. My z Werką sie nagrałyśmy ale nie wiedziałam co mam mówić. ! przed kamerą mnie zatkało ! : D Ale oj tam .. później wróciłam do domu , wyszłam z moim zwierzem i poszłam na dwór ze znajomymi .. Dawid dziś miał innego psa niż ostatnio , był to wilczór . ! Santos.. ♥ Bawiłam się z nim . ! Taki słooooodziak . < 3 Lubicie owczarki? według mnie są słooodkie . ! Jutro jadę do planetarium do Chorzowa .

Ok pa. ; *

2 komentarze: