wtorek, 30 października 2012

nareszcie zdjęcia z Olgą. !

heej . ; *
Olga mi dziś przesłała zdj z tego naszego spaceru ! Co kiedyś pisałam . !! ehh ile można było czekać. !! : D ale dziękuje że nareszcie dałaś. ; * . 

Naszyjnik - cropp
bluzka - nie wiem
płaszcz - Zara
spodnie - targ ; P
buty - cropp















nie lubie tego zdj ale dałam żebyście zobaczyli bliżej ten naszyjnik

Olga ^^

dziiiiwne x D



z Olgą. ; ** zawsze mamy ogroomne fazy ze sobą. < 3



faza ^^




Wtorek .. ♥
Dziiś nic ciekawego . ; d  Na ang miała pani zbierać książki i większość powpisywała brak  ćw i jak sie okazało nie potrzebnie bo nie sprawdzała . !! ehh akurat wziełam bo nie miałam zadań. !! Ale oj tam .. zdarza się...Na lekcji gdy Olga odpowiadała Eryk zrobił jej z piórnika kebaba , później chciał zrobić jeszcze Mateuszowi ale pani zauważyła..;D   Ogólnie na wszystkich lekcjach  pisałam liściki z Werką , Pauliną i Dominikiem ale tak głównie z Dominikiem . ;>>> Po szkole poszłam do Olgi razem z Weroniką bo musiałyśmy zgrywać zdjęcia. ;>> I tak wracając ze szkoły za nami szedł Eryk , Kacper i Dominik którzy ciągle przez całą droge rzucali nas śnieżkami a my ich !!!  Werka męczyła chomika Olgi itp.. Nic ciekawego... Jeszcze poznałam Ewe i jak poszłam od Olgi spotkałam Dawida i Michała z nimi się rzucałam śnieżkami , było mi zimno i Dawid mi dał kurtke i widział to jego wujek i musiał się tłumaczyć. ^^ ale ma na luzie rodziców więc... spoko .. Noi ogólnie nie ma co pisać.. Jutro mam kartkówke z geografii i nic nie umiem , chyba się zwolnie bo to ostatniaa lekcja ... !!!
Paaaa . ; *

1 komentarz: