środa, 12 grudnia 2012

12.12.12 a jednak taki zły dzień

Witam was. !

Mimo takiej fajnej daty mam taki nie fajny dzień... ; /
Najpierw dostałam 1 z odpowiedzi z matmy , później z biologi 3+ ze sprawdzianu , brakło mi tylko pół pkt do 4. ! a z biologi mam słabe oceny dlatego ta 4 by się przydała... ; / Noi później z polskiego też 1 z kartkówki , to już moja piąta 1 z polaka . !!!!!!! ;< a dziwne jest to że w 6 klasie miałam same 4 i 5.. był to mój ulubiony przedmiot ale to chyba dzięki pani bo uwielbiałam tą panią.! A teraz mamy taką wredną . .... ;///
A później jak pisałam z Dawidem który był jednym z moich naj przyjaciół nagle stwierdził że nie zależy mu na naszej przyjaźni . ! Aż nie wiem co na ten temat napisać . !


Ahh noi Fela znalazła dom ale ja się już do niej tak przywiązałam że tłumaczyłam mamie że jej już nie oddam ale chyba jednak będę musiała... Na samą myśl o tym robi mi się bardzo smutno .. Kocham ją.. Beniek jeśli chce żeby go pogłaskać to idzie tylko do mojej mamy lub mojego taty mnie już olewa.. A Fela.. ona przychodzi do mnie ciągle... Tak trudno będzie mi ją oddać. ;<

Także totalnie nie udany dzień a miał być taki fajny.. ; <

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz