czwartek, 20 grudnia 2012

:P




Siemanoo . ;*

Jutro piątek ! Oł yea. ! <3 Mam jutro tylko
w-f
w-f
matmę
i jasełka ; 3 .

A dziś po szkole musiałam poprawić kartę motorowerową ( teorię ) bo jeszcze tego nie poprawiłam i tak siedziałam z Dominikiem i czekaliśmy przed pokojem pani pedagog . A ona tam gadała z jakimiś chłopakami bo coś tam zrobili . A my czekaliśmy i czekaliśmy... Aż w końcu wyszła dała nam te sprawdziany i robiliśmy je ^^ .
i Byłam na mieście z Michałem bo musiałam coś kupić innym na święta.. ♥ Pół godziny wybierałam naszyjnik dla Weroniki . hahah i wgl tak się wstydziłam że Michał musiał się za mnie pytać... < nienawidzę tego że jestem taka wstydliwa >
A jak poszliśmy na kerfuuur XD Przepraszam że tak piszę ale nie wiem jak się to pisze tak normalnie. No to tam bawiliśmy się zabawkami grającymi dla maluchów. I spotkaliśmy panią od geografii i biologi : ) .
A na dworze jest tak zimno że myślałam że zamarznę. !!!
I dziś druga część TITANICA. Oczywiście jak co roku .. płakałam !  Pewnie przez najbliższy czas będę myślała o tym całym Titanicu…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz