wtorek, 4 grudnia 2012

występ.♥

Hej !

Jak pisałam byłam dziś na występie , było świetnie . !
O 10:00 mieliśmy się spotkać. Mieliśmy cały czas próby a szczególnie ja i Kaśka bo ciągle coś myliłyśmy. Ciężko ćwiczyliśmy ale opłacało się.Nasza ekipa jest bardzo zabawna i ciągle się wygłupialiśmy , poprostu oni są już częścią mnie..♥  O 11:40 wyszliśmy z sali i poszliśmy po maskę ( takie jak są na haloween ) dla Grześka . Tańczył z nią żeby było śmiesznie . Noi o 11:55 mieliśmy autobus .


tu w drodze na autobus , oczywiście tylko część bo reszta była z tyłu.

Jak wysiedliśmy poszliśmy zgrać muzykę na płytkę i jak nasz nauczyciel poszedł zgrywać to trochę ćwiczyliśmy ale to tylko chwilę bo oczywiście ogarnęły nas ogromne wygłupy.  !

Mikołaj ze swoim cudownym bałwanem ; 3



Max ; )

hahahahhahahahahaaha . !

Później jak byliśmy na miejscu i poszliśmy do sklepu to chłopaki upatrzyli piłkarzyki i grali dwie rundki ;)
No a potem skapliśmy się która godzina i poszliśmy , ściągneliśmy kurtki , i szliśmy do garderoby ale po drodze zatrzymaliśmy się w takiej sali gdzie były na około lustra , zrobiliśmy tam na szybciaka próbę i poszliśmy szybko do garderoby.! Gdyż zostało nam tylko 10 min. do występu. !


W garderobie:>


Po przygotowaniu się weszliśmy na scene , staneliśmy wszyscy z boku i w okół nam mówią ' no idźcie , możecie już iść. ! , no już. ! ) a my staneliśmy i staliśmy. ! wkońcu Tomek nas poruszył i wyszliśmy . Ustawiliśmy się , czekaliśmy na muzykę i zaczęło się. ! światła migały na kolorowo jak oszalałe a ja tak fajnie się poczułam.. Luiza cały nasz występ nagrywała i filmik będzie za tydzień na you tube , prześlę go tu jak tylko się pojawi . ! ♥ A i była bym zapomniała , widzom tak się spodobało że wszyscy krzyczeli ' jeszcze , jeszcze ' i musieliśmy tańczyć jeszcze raz , była to totalna improwizacja.!
Czekam na kolejny występ który będzie 15 grudnia i będzie o wiele większa widownia !!. < 3

To pa. ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz