środa, 26 grudnia 2012

Ola


Pomyślałam że powiem wam coś o Oli o  której wspomniałam w poprzednim poście.
Ola to moja kuzynka która jest tyko o rok młodsza. Spędziłam z nią całe dzieciństwo . Wymyślałyśmy zawsze przeróżne zabawy , byłyśmy dla siebie jak siostry . Ale najgorsze było to że im starsza się stawałam tym rzadziej bywałam w Ślęcinie , głównie tylko ferie , wakacje , święta . A to wszystko przez szkołę.  Ale jednak to nie dało nam żadnej przeszkody , nadal byłyśmy nie rozłączne !  Pamiętam jak kiedyś nie spałam całą noc bo nie mogłam się doczekać spotkania z nią.
Albo nie chce mi wyjść z pamięci jak siedziałyśmy w szafie i Ola mnie ugryzła.. ; D a ja
beczałam i beczałam . hahahah .W ogóle Olka to mega wariatka !!!!!!!!





W zbożu , po prawej Ola po lewej ja .. Zdjęcie zostało zrobione podczas wakacji 2011 ;>



To zdjęcie ma już z 2/3 lata.;D Od prawej : ja , Ola , Kuba

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz