poniedziałek, 3 grudnia 2012

zima. : )

Witam was. ; *

Dziś jak wstałam z łóżka i poszłam sobie zrobić śniadanie patrze za okno a tam śnieg . ! Miałam mieszane uczucia bo z jednej strony lubię śnieg a z drugiej nie..  Wyszłam z domu gdzie czekał na mnie Michał i poszliśmy do szkoły , było zimno jak nie wiem . ! Teraz tylko siedzieć w domu i pić kakao lub gorącom herbatkę ;>






I dziś oczywiście jak przyszłam do szkoły nie wiedziałam o tym że nie mamy pierwszej lekcji  , na szczęście Olga też przyszła .. Nie nudziłam się przynajmniej . ; )



Mieliśmy dziś jeszcze zdjęcie klasowe i wybrali obramówkę 'emo' hahah , jak by się zwykłej nie dało wziąść. !

A jutro mam występ z tańców , dlatego nie idę do szkoły . ! yea . ! i jutro jest zebranie . Obawiam się że dostanę kare. ! Oby nie .  !

A i zapomniałam napisać że jak dziś wychodziłam z klatki to tak była taka górka i na niej był lód i oczywiście ja inteligenta wywaliłam się. ! haha wszystko mnie do teraz boli. ! wyobrażam sobie jak to śmiesznie wyglądało . !

A wy już zaliczyliście swoją pierwszą glebę tej zimy .?

3 komentarze:

  1. Ja tam lubię śnieg :p
    zapraszam od mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że zdjęcia takie rozmazane:c
    śliczna jesteś!

    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń