niedziela, 16 grudnia 2012

kolejny wsytęp , Fela..

hejkaa. !

Dziś miałam kolejny występ tylko że dziś na widowni było około 1500 ludzi . O wiele więcej niż ostatnio . Od samego rana byłam już z moją ekipą i mieliśmy próby . Dopiero o 17:00 mieliśmy występ . Miałam ogromnego stresa ! Bałam sie że pomylę kroki . I wydaję mi się że trochę popsułam solówkę ale nie było tak źle. Ważne że zatańczyłam . ; D z tamtego występu jeszcze nie ma filmiku a to dlatego że Tomek powiedział że połączy ten występ i tamten na jednym filmie dlatego jeszcze musicie trochę na film poczekać. ; P

Jak juz sie wszystko skończyło ( bo nie tylko my tańczyliśmy , były jeszcze inne występy )
i wyszłam , patrze a tam .. Michał . ! Stanełam w miejscu i przez chwilę myślałam czy mam zwidy , ale jednak nie . ! Ucieszyłam sie jak nie wiem , byłam taka szczęśliwa że przyszedł ! Wróciłam razem z nim , nadal podekscytowana że przyszedł i po drodze zatrzymaliśmy się na takiej górce gdzie ogarnęły nas wygłupy. ; ) Hhahahahahah miałam całe mokre spodnie !. Spychaliśmy się z tamtąd itd . Nigdy nie bawiłam sie tak fajnie z jakimś chłopakiem...

i ...  Fela znalazła dom . ! Jak dowiedziałam sie o tym że nie ma już jej u nas to zaczęłam płakać. Nawet się z nią nie pożegnałam a ja sie do niej tak przywiązałam. !

Nie mam żadnych zdj , jutro dodam napewno jakieś. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz