niedziela, 18 listopada 2012

Happy Birthday !

Cześć. ! ♥

Więc na początek chciałam złożyć najserdeczniejsze życzenia dla Alana ! Wszystkiego najlepszego ! , sto lat. ! , spełnienia marzeń!:) Ogólnie wszystkiego co najlepsze.. I przepraszam że nie mogłam przyjść na twoje urodziny.
I Tomek ma ur za 4 dni więc żeby nie nudzić na kolejnym poście , dla cb też wszystkiego co najlepsze :> : *




I tak..
Dziś wogóle są moje imieniny ;3 i tylko jedna jedyna osoba mi złożyła życzenia , MICHAŁ. ! :) Dziękuje za pamięć.
Byłam u babci , rodzice zaczęli mnie budzić od 7:00 ale ja sie tylko darłam że ide spać i nigdzie nie jade , ale jakoś mnie przekonali żebym pojechała... W drodze słuchałam muzyki i sporo myślałam o moim życiu .
Gdy dojechaliśmy i zobaczyłam kota ( Rudzia ) przeraziłam się. ! Taki gruby że masakra. ! jak można tak spaś kota.! Biedny.;< Mówiłam to do rodziców ale tata się tylko na mnie wydarł... Gdy weszłam do domu Gabi i Kuba się na mnie rzucili , ale Gabi odrazu pojechała do kościoła a ja zostałam z Kubusiem , graliśmy w gry , oglądaliśmy spongeboba ( o matko ta bajka jest straszna ; o )
Jak Gabi wróciła graliśmy w jakąś gre na komputerze , a później poszłam z Gabi na spacer i wziełyśmy Tomka . Bibi ( Gabi ) biła Tomka itd . ; d masaaakra. ! Gdy zaczęło się ściemniać , poszliśmy posiedzieć chwilę na przystanku i postanowiliśmy że pójdziemy do nas do domu bo było zimno . Tomek nie chciał iść ale jakoś go namówiłam . Siedzieliśmy na Gabi łóżku i się wygłupialiśmy ; 3 rzucaliśmy sie miśkami itd . Gdy przyszedł czas na pożegnanie , prawie płakałam....:< Pożegnania są trudne. !
I wgl dostałam aparat od wujka , dziś go wytestowałam i jutro dodam zdj .< 3 Bo dziś już nie mogę , mama mnie zgania z komputera bo już prawie 23:00 więc to by było tyle , bay .;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz