środa, 21 listopada 2012

Moje ulubione filmy . ♥


Hej . : *

Miałam parę pytań od was z treścią : Jaki jest twój lubiony film?
Dlatego dziś w poście opisze wam parę moich ulubionych filmów . :>
I to by było tak :

1 . Piekielna jedenastka

Hmmm obejrzałam go po raz pierwszy w piątej klasie i to tak przypadkowo na niego trafiłam . Siedziałam sama w domu i oglądałam telewizor i nagle włączyłam tv puls czy coś takiego i był tytuł : piekielna jedenastka , pomyślałam ze horror i chciałam wyłączyc ale przeczytałam że to nie jest horror i zostawiłam na tym. Ten film mi się tak bardzo spodobał że szukałam jakichś zdj z niego na komputerze i dzięki temu dowiedziałam się że trzech chłopaków grających w tym filmie ma zespół muzyczny ! Apollo 3 . ! Kooocham ich piosenki *.*  a film jest o piłce nożnej . :>









2 .LOLLola poleciły mi znajome ; >> . Bardzo mi się spodobał .



3. Igrzyska śmierci
Na igrzyska śmierci poszłam do kina ze znajomymi . Ten film był moim pierwszym filmem czytanym na którym byłam . Bardzo mi się podoba , uwielbiam go i czekam z niecierpliwością na kolejną część . ! Kiedy ta mała dziewczynka umarła to razem z Weroniką płakałyśmy..

świat będzie patrzył . ♥




4.  Street dance ! Ten film już oglądałam jakieś 15 razy ale nadal mi się nie znudził *.* Naprawde świetny film ! polecam . !






I jeszcze np . Giganci ze stali , hotel dla psów i zbuntowana księżniczka . Ogólnie bardzo lubie filmy ale nie będe wszystkich wymieniać .

To by chyba było tyle. < 3
Paaa .:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz