piątek, 16 listopada 2012

Moja przygoda z tańcem . ♥



Hii . ! ♥

Dzisiaj chciałam zrobić dla was jakiś post tematyczny i pomyślałam że może być to ' moja przygoda z tańcem '

Więc było to tak że często oglądałam z tego stylu tańca filmiki ale tylko jednej osoby bo tylko w jej wykonaniu mi się podobało i jego znajomych .  Nie miałam nigdy na myśli że będe to tańczyć bo nie podobało mi się to w wykonaniu dziewczyn , ale pewnego dnia do naszej szkoły przyszedł ten chłopak którego zawsze oglądałam filmiki !!! . Chodził po klasach i ogłaszał że będzie prowadził zajęcia taneczne . Rozdał kartki na których pisało gdzie i kiedy spotkanie oraz style tańca których uczy , i były to :
- tecktonik
- melbourne shuffle
- jumpstyle
Zaczęłam namawiać przyjaciółki żeby poszły ze mną i pare się zgodziło . 1 lekcja była nudna bo sprawy takie organizacyjne itd . Na kolejnych było coraz fajniej i spodobało mi się. Na początku była 1 grupa ale było bardzo dużo osób i rozdzielili na dwie 1 to ta lepsza a 2 mniej lepsza . Oczywiście dostałam się do lepszej. ! Do teraz chodzę na te zajęcia . Uwielbiam poniedziałki bo wiem że mam tańce a je uwielbiam , jest to część mojego życia . Kocham to ! Za niedługo będzie filmik na youtube jak tańczymy więc go tu dodam . ♥  To by było tyle .




Większość z tych osób już nie chodzi bo to zdjęcie jest trochę stare . Ja to ta w rzędzie siedzącym od lewej strony trzecia:>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz