poniedziałek, 19 listopada 2012

Hello . ;  *

Ahh . ; D Ale co by tu wam napisać... Dziś poniedziałek więc miałam luźne lekcje , najpierw Niemiecki na który się spóźniłam jakieś 10 min ale i tak nie dała mi babka spóźnienia ; 3 lajtowa jest.
Później plastyka , mieliśmy tak jakby kartkówke tylko że ta 'kartkówka' była taka że w książce były pytania i mieliśmy na to odpowiadać a odp brać z książki więc spoko . ! I pan oceniał prace i doszedł do pracy takiego jednego i pyta się : a to są penisy czy kreski? hahahahahahah jebłam x D
na 3 i 4 lekcji w planie był w-f ale naszej pani nie był dlatego chłopcy mieli w-f a dziewczyny świetlice na 3 lekcji na której robiłam ściągi na geografię a na 4 Niemiecki ! ale ten nasz Niemiecki był taki że podzieliłyśmy sie na takie grupki i gadałyśmy mimo tego że miałyśmy robić zadania . ; DD . W tej grupce co ja byłam byłoo świeeetnie <3 Mi i Weronice dziewczyny popisały całą ręke . ! Fajnie to wyglądało . ;>>



Po szkole poszłam na tańce ( była u mnie Werka ) i umówiłyśmy się z Mikołajem że pójdziemy razem , mieliśmy sie gdzies tam spotkać ale Weronika nie chciała zejść z komputera i wkońcu doszło do tego że Mikołaj po nas przyszedł do mnie do domu i dopiero wtedy Wera się zebrała.
Na tańcach wymyślaliśmy swoje uklady a gdy była druga grupa to my uczyliśmy ich tańczyć ;> Ja uczyłam taką dziewczynke której całkiem dobrze szło i dlatego szybko skończyłyśmy .
Po tańcach staliśmy koło sklepu i kupiłam z Mikołajem dla Alana cukierki i ciągle śpiewałam mu sto lat ;3 . Taki Bartek przeklinał przy sklepie i wkońcu babka wyszła i nas opieprzyła . ; D .

Pare zdj z wczoraj :





taka tam Gabi ^^  a w tle ja x D

Toomek ; 3

Jutro jadę na wycieczke do Krakowa i musze w miare wcześnie wstać , więc to tyle na dziś , paa.< 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz