poniedziałek, 12 listopada 2012

udany poniedziałek . ♥


Hello .  :) !

Jutro zrobię post tematyczny a dziś jeszcze taki o moim codziennym życiu. ♥ A Macie jakieś pomysły na tematyczny post?
Więc.... Rano nie mogłam wstać . ! Kompletnie ! Próbowałam i próbowałam a jednak ciągle spałam .:D Hahahahhaha . ! Ale jak już się zebrałam z łóżka była 7:40 . Gdy byłam gotowa zadzwoniłam do Olgi gdzie jest . Okazało się że jest blisko więc poczekała na mnie i poszłyśmy razem . W szkole pierwszą mieliśmy matmę a pani od matmy to nasza wychowawczyni , i jak się okazało miała dziś imieniny dlatego poczęstowała nas cukierkami *.*
Druga była biologia więc już nie było tak kolorowo....  Pisałam ostatnio o tych kartkówkach co dopisywali odp i pani się o tym dowiedziała więc nie pisze jeszcze raz ... Ale na biologi dziś najpierw mieliśmy kartkówkę a później dopiero sie wydzierała na drugą grupę dlaczego tak zrobili . Wszyscy z tamtej grupy dostali 1,
Dziś mieliśmy na Polskim omawiać lekturę , w której przeczytałam streszczenie , szczerze powiedziawszy drugi raz w życiu czytałam streszczenie bo zawsze czytam całą książke. ! I jak się okazało naszej ukochanej pani ( tak napraawde znienawidzonej ) nie ma .  ! Yeaa. : D Przez cały tydzień spokój od niej . Mieliśmy zastępstwo i oglądaliśmy film akurat związany z naszą lekturą :) .
Po szkole poszłam na tańce , spotkałam się z Mikołajem jak zawsze i pomaszerowaliśmy dalej . ( Mikołaj jest moim przyjacielem z podstawówki , niestety teraz widujemy się tylko na tańcach gdyż on mieszka trochę daleko i jest w innym gimnazjum :( ) Na tańcach było dość zabawnie , Max mnie czochrał i łaskotał czy coś w tym stylu . Gdy druga grupa miała tańce to poszlismy do sklepu jedliśmy chipsy  , żelki i wgl Max mi żelki zabierał itp : D Zabawnie . < 3
Noi później jeszcze wyszłam na dwór z Dominikiem , Kaśką , Marylą , Pauliną i Pauluśką . Siedzieliśmy na placu zabaw i gadaliśmy : ) ..


Dobra to tyle na dziś bo mama się wkurza i mówi że mi zaraz neta zabierze ;< PA : *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz