czwartek, 8 listopada 2012

Nowy nagłówek , Nunununudy !

Cześć kochani . ♥
Dziś nic ciekawego nie byłoo . ! : << Dzień jak codzień  . ; /
Dziś doszłam do wniosku że skoro Kaśka i jej banda x D uważają mnie za dziwki to nie będe sie z nimi zadawać. ; )) Co prawda teraz tylko Kaśka ma do mnie wonty bo reszta jest spoko i tak jakby się z nimi pogodziłam ale jednak.. coś jest nie tak ... ,ale  mam wiele przyjaciół którym na mnie zależy. ! ♥
Wgl rano nie mogłam wstać i jak się mój tata zaczął na mnie drzeć to odrazu wstałam z łóżka i zaczęłam się szykować.  Do szkoły poszłam z Olgą i natknęłyśmy się na Pauline która nas poprosiła żebyśmy z nią poszły dłuższą drogą i przez to dostałyśmy spóźnienia . !!!!  
Werka polubiła Dawida , Michała , Kinge , Dominikę ( oni są w kl 1b a my w 1a ) i staliśmy przez całą długę przerwe i się wygłupialiśmy.♥
Po szkole uczyłam się chemii bo jutro mamy kartkówkę. ! : <
A i jutro jeszcze zdaję test z karty motorowerowej ( praktyka ) 
1. nie  ćwiczyłam wogóle bo nie miałam na czym ;<
2. Bojee się. ! :<:<
hahahahah trzymajcie za mnie kciuki . ♥
I jeszcze jedno .. Zauważyliście mój nowy nagłówek? Podoba wam się? :>
A teraz kilka fotek z wizyty u cioci :


moja kochana kuzyneczka Gabrysia (bibi )

Bibi : *

Kubuś , ja i Gabrysia. ♥

Gabii . ; *

Paa. ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz