wtorek, 6 listopada 2012

tag : mój zwierzęcy przyjaciel


Heej. ; *
Nie mam o czym pisać i Olga podsuneła mi pomysł żebym zrobiła tag . Więc postanowiłam . ! dziś będzie tag : mój zwierzęcy przyjaciel . Jest to mój pierwszy tag na tym blogu. :>:>

Więc tak :

1)Jak nazywa się twój zwierzak?
Odp : Nazywa się Benio .

2)Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy
Odp : Jest kot , jest zwykłym dachowcem : )

3) Jak długo jest już z tobą?
Odp : około półtorej roku

4)Jak dostałaś swojego zwierzaka?
Odp :Więc... Chciałam mieć psa lub kota. , ale mama stwierdziła że z psem nie bedzie miał kto wychodzić i mimo tego że nie lubiła kotów to zgodziła się na niego . *.* Pojechała po niego jak był jeszcze taki maaały bardzo a wzięła go od przyjaciółki . Teraz uwielbia koty.. !

5)Ile ma lat?
Odp : 1 rok 6 miesięcy

6)Co jest dziwnego w charakterze twojego zwierzaka?
Odp : Hmmm zachowuje sie jak pies , np gdy rzuce mu piłke to biegnie po nią i przynosi spowrotem by znów mu rzucać.

7)Co twoje relację ze zwierzakiem dla ciebie znaczą?
Odp : Jest dla mnie bardzo ważny , chodź czasem jest denerwujący . ; )) Dużo osób mówi że kot nie przychodzi sie przywitać gdy ktoś przychodzi , nie pociesza . To jest nie prawda , Beniuś zawsze gdy usłyszy nasz sygnał demofonu biegnie pod drzwi by sie przywitać , gdy jestem smutna to pociesza ; ) . Wszystko zależy od więzi ze zwierzakiem... Albo poprostu od zwierzaka .

8)Ulubione chwile?
Odp : Gdy leży na kolanach i mruczy a ja go głaskam ; >>

9)Jak nazywasz swojego zwierzaka
Odp : dużo tego ale np : Beniunia , Beniusiek , Beniek , Rudzielec , paróweczka hahah ( wiem dziwne ale długa historia dlaczego tak )  , Stefek ( od stefki burczymuchy czy czegoś takiego ; P )

maluuuch *.*







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz