czwartek, 29 listopada 2012

Moja druga pasja - gitara. ♥

Cześć. ♥

Obiecywałam wam jakiś post tematyczny i miał on się pojawić wczoraj ale nie udało mi się to , gdyż musiałam się szykować na dyskotekę a później jak wróciłam byłam tak wykończona że nie miałam siły siąść przed komputerem .

Dlatego dziś post - Moja druga pasja - gitara. ♥

Odkąd pamiętam uwielbiałam słuchać jak chłopaki grają na gitarze , zawsze marzyłam sobie że jak będę mieć chłopaka to będzie mi grał .. ♥
w 6 klasie na walentynki razem z przyjaciółkami zaplanowałyśmy występ na konkurs , Kaśka grała na gitarze i śpiewała a reszta tylko śpiewała . Śpiewałyśmy Lady pank - zawsze tam gdzie ty. I na każdej próbie coraz bardziej podobała mi się gra na gitarze ale już nie jak gra chłopak tylko ogólnie gra . Chciałam się zapisać na jakieś lekcje ale jakoś tak nie było kiedy , miała mnie uczyć Kaśka ale to też nie wypaliło. I pewnego dnia dowiedziałam się od Kingi że ona będzie chodzić na gitarę , zapytałam gdzie itd i udało mi się również chodzić. ! Trochę się wstydze narazie przy kimś grać ale myślę że z biegiem czasu mi to przejdzie : )






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz