czwartek, 15 listopada 2012

Zdane. ! ♥

Hejo hejo hejo ; *

Jestem dziś bardzo wesoła. ! ♥ A  to dlatego że zdałam na kartę motorowerową : ) . Właściwie byłam wtedy tak zestresowana że już prawie płakałam ;o .  Bardzo się bałam .. :< I za 1 razem przy slalomie wjechałam w słupek i za drugim również , wtedy ogarnęły mnie myśli że będę jedyną co nie zda ! . Ale przyszedł czas na 3 raz i dopiero wtedy sobie uświadomiłam że ja jestem na skuterze i zdaję na kratę motorowerową. ! Myślałam o jednej rzeczy ..I co ? ? Udało mi się . ! Cieszę się z  tego jak nie wiem . ♥ Ojejejej . ! I wogóle dziękuje Kamil za pożyczenie skutera . !!! :>:>
Noi jeszcze dzisiaj byłam na warsztatach gdzie robiliśmy aniołki . Nie mam wogóle talentu plastycznego a ten aniołek wyszedł mi całkiem spoko . :> A wy co myślicie????



A i jak jeszcze poszłam dziś na dworek to sobie tak skakałam po chodniku i nagle usłyszałam znajomy głos słucham a to mój nauczyciel z tańców. ! speszyłam się bo zachowywałam się dziwnie jak dziecko XD Więc odwróciłam się i uciekłam : DD



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz