wtorek, 13 listopada 2012

Najlepsze przyjaciółki .

Hey. ! : )
Postanowiłam że dziś zrobię post o moich najlepszych przyjaciółkach a kiedyś jeszcze zrobię o najlepszych przyjacielach .

Więc tak :

Julcia. ♥
Julka jest moją naj naj naj naj naj lepszą przyjaciółką , jest bardzo zaufaną osobą , pomaga mi zawsze w każdej złej sytuacji , niestety.. Widuje sie teraz z nią bardzo rzadko gdyż mieszka troszkę daleko i jest w innym gimnazum . Bardzo mi jej brakuje bo przy niej czuję się tak prawdziwie.  ! Mimo wszystko wiem że zawsze będzie tą najważniejszą .Z Julką znam się około 6 , 5 lat ale tak bardziej się przyjaźnimy od 5 klasy .





Weronika
Weronika również jest bardzo zaufaną osobą , wszystko zatrzymuje dla siebie i pomaga w trudnych sytuacjach . Czasem mnie denerwuje ( już coś takiego w sobie ma ) Ale i tak jest świetna .:D. Ma ogromne poczucie humoru ... Weronike znam od 1 klasy i przyjaźniłam się z nią bardzo w klasach 1-3 ale później popsułam tą przyjaźń . Teraz jesteśmy w gimnazjum i nasza przyjaźń się odnawia . !! :)



Olga
Olge poznałam dopiero w 1 gimnazjum dzięki projektowi z polskiego . Odrazu ją polubiłam , była zabawna , miła , zaufana .. Nasza pierwsza rozmowa przebiegała na w-f ale wtedy się nie kleiła dopiero ten projekt... :)





Karina
Karine znam tak jakby 6 lat .. Ale zakolegowałyśmy się jak byłam w piątej klasie a ona w szóstej .Jest zaufana , pokręcona , wiecznie głodna a jednak bardzo chuda . : D hahahah x D to nie cecha charakteru ale musiałam to napisać ; )) ...



Chyba tyle... Pa . ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz