środa, 14 listopada 2012

Najlepsi przyjaciele :)


Hejka.! ;*

Nie wiem o czym pisać . A w ostatnim poście było o przyjaciółkach więc teraz przyjaciele. ♥

Dawid. : )
Z Dawidem znam się od 5 kl , na początku z nim wychodziłam ale później nasze kontakty sie zerwały bo on chodził do innej podstawówki . Teraz w gim znów wychodzimy na dwór itd. Dawid jest bardzo... hmm... pokręcony ... ;P I zaufany .. Umie pocieszyć w trudnych chwilach .



Michał ..
Michał to przyjaciel Dawida , więc tak samo wychodziłam z nim na początku a później kontakty się zerwały. Dopiero teraz się odnowiły .:)) Jest również zaufany , zabawny ..





Alan
Alana poznałam w październiku niedawno ale odrazu go bardzo polubiłam .: ) . Ma poczucie humoru , zawsze gdy go widzę jest wesoły. :> .



Max
Max to taki skejcik x D . Jeśli coś jest nie tak to mnie pociesza , zazwyczaj jest wesoły i umie poprawiać humor .



Mikołaj
Mikołaja znam od dłuuuugeiego czasu . Odkąd pamiętam bardzo go lubię , kiedyś było nawet coś więcej .:D:D:D . Mikołaj jest hmmmm zabawny i moge mu ufać .

Mam nadzieje że nie będzie zły o to zdjęcie



No to tyle , pa . : * Pozdrowienia dla : Przyjaciółeczeek , przyjacieli , chłopaka a już przede wszystkim dla czytających mojego bloga , dziękuje.;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz