czwartek, 1 listopada 2012

Pytania ; )


Heej ! : )
Już 2 miesiące szkoły się skończyły ; o mamy już listopad. !
hahahahah ..
Więc tak mam prośbę gdyż chciałam zrobić videoblog z pytaniami .. więc jeśli chcecie zadawajcie mi pytania w komentarzu do tego posta lub na : http://ask.fm/Milejdi4 a za jakiś czas na moim blogu pojawi się videoblog . Oczywiście jeśli będzie sporo pytań bo jeśli nie to raczej nie zrobię ..




Dziś prosiłam mamę o laptopa tylko po to żeby w wakacje pisać posty.. wiem że jeszcze daleko do wakacji ale w każdym razie w wakacje wyjeżdzam co roku do babci na wieś i tam wchodze na komputer raz na tydzień bo jest taki powolny i wgl... Dlatego prosiłam dziś mamę o laptopa ale nic z tego chyba narazie nie będzie.;/ Ale poprosze o to babcię a jak nie to sama uzbieram .! hahah nie mam o czym pisać. !!! Jakieś pomysły na posta ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz