wtorek, 27 listopada 2012

Nauka , nauka , nauka i brak czasu ! ; /




Hejcia. ♥

Ostatnio mam mało czasu bo sporo teraz mam nauki ; / . 4 grudnia mam zebranie w szkole i boje się że dostane karę na komputer i nie będę mogła do was pisać ( mam nadzieję że tak nie będzie ) . !
Jutro w szkole mamy dyskotekę i nasza klasa miała nie iść bo potrzebna była dwójka rodziców do pilnowania lecz nikt nie chciał się zgłosić a my z Werą tak bardzo chciałyśmy iść na dyskotekę że ona poprosiła swoją mamę a ja swoją noi idą ; ) .
w Pon było zebranie w naszym gimnazjum z burmistrzem a dziś było głosowanie czy ma być likwidacja.. I więcej było głosów na nie , czyli likwidacja . ! Ehhhh nie wiem co bedzie dalej , mają zamiar zrobić szkołe publiczną , no nic narazie walczymy . !
A dziś jak byłam na rozdaniu nagród i wyczytali moje nazwisko , wyszłam na środek i zaraz po mnie wyczytali Mateusza , zaczęłam sie zastanawiać bo ja robiłam prezentację na ten konkurs z Weroniką a ona nie została wyczytana , taką samą sytuacje miał Mateusz gdyż on robił tą prezentację z Grześkiem a on też nie był wyczytany . Dlatego poszliśmy do pani i okazało się że yury ( żiri ) stwierdzili że ja robiłam prezentację z Mateuszem i uparli się na to . A babka mówiła takie coś:
- przykro mi bardzo , tak wyszło
Weronika była tak zdenerwowana że była aż cała czerwona . Później gdy powiedzieliśmy wszyscy o tym rodzicom to poszliśmy do tej babki i sprawdziła te prezentacje i uznała że jutro nas przeprosi i da prezent Weronice i Grześkowi . : D
Jutro napiszę post tematyczny lub w czwartek bo nie wiem czy jutro dam radę ale postaram się. ♥
Nawet nie miałam czasu żeby wam zrobić jakieś fajne zdj tylko jakieś stare muszę dać : 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz